Silnik nowego InFamous jest w stanie pokazać nam dużo więcej

Matt Vainio odpowiedzialny za efekty wizualne w studiu Sucker Punch niedawno prowadził streama, w którym pokazywał jak piękne efekty zostały wygenerowane za pomocą silnika gry z nowego InFamous. W trakcie zadawania mu pytań wypowiedział się, że stać ten silnik na dużo więcej, a ogranicza go jedynie sprzęt oraz umiejętności developerów pod względem poznania go i nauczenia się optymalizować gry na nowej platformie. Twórca zapewnia również, że kolejny tytuł będzie wyglądał jeszcze lepiej, a PS4 z biegiem czasu będzie miało do zaoferowania nam jeszcze lepsze tytuły pod względem grafiki. Jako przykład w wypowiedzi podał dwie gry, The Elder Scrolls: Oblivion i Skyrim. Obie zostały wydane na konsole PS3 i Xbox 360, a różnica grafiki jest ogromna. Są to na pewno dobre wiadomości, dla wszystkich graczy, którzy na PS4 liczą na świetny pokaz wizualny, liczymy tylko, że „poznawanie sprzętu” pójdzie gładko i doczekamy się takich tytułów już niedługo.

Dodaj komentarz