Killzone Shadow Fall VS Crysis 3

Killzone Shadow Fall VS Crysis 3

Przygotowałem kolejne porównanie gier Killzone Shadow Fall i Crysis 3, tym razem w rozdzielczości Full HD. Demo Killzone Shadow Fall pochodzi z prezentacji konsoli a Crysis 3 to gameplay z wersji PC na ustawieniach grafiki Ultra.

Obie gry prezentują się bardzo ładnie, ewentualne różnice nie polegają na umieszczeniu w którejkolwiek z nich większej czy mniejszej ilości efektów, czy też różnej ilości polygonów z których zbudowane jest otoczenie i postacie.

Tak naprawdę istotną różnicą jest tutaj styl graficzny który wymusza w przypadku Killzone Shadow Fall użycie bardziej atrakcyjnych wizualnie przestrzeni, możliwości PC i PS4 w tym momencie są bardzo zbliżone z lekką przewagą PS4, trzeba też pamiętać, że PC nigdy nie dostanie tak dobrych gier jak PS4 więc nie ma się co załamywać jeżeli usłyszycie głosy zazdrosnego PC towego gracza odnośnie słabych możliwości hardware’u konsoli.

Według was która gra prezentuje się lepiej graficznie? Bo to, że Killzone SF będzie bardziej grywalny od serii Crysis jestem pewny na 100% .

  • avatary 50×50
  • crysis 3 na ps4
  • crysis 3 ps4
  • crysis 3 vs killzone grafika
  • crysis 3 vs killzone shadow fall
  • crysis 4 ps4

Komentarze:

Galbix27/11 at 17:12
wpełni sie zgadam oraz właśnie dlatego kupuje konsole 🙂

Devil19/10 at 18:20
tak jest zgadzam sie na chwile obecna ps4 jest lepsze 🙂 lepsza grafika to inna struktura niz pc przeciez nie ma polaczen miedzy grafika itd …..czyli dostep jest szybszy jakby 😛 w ogole ddr5 wymiata i tak jak master mowi to studia robia pod konsole gry i to gry beda lepsze a moze ma sony asa w rekawie i bedzie mozna przez usb poszerzyc ram albo cos nigdy nic nie wiadomo 😀 i nie jestem zadnym fanbojem gram na pc w coda 4 i pow wam ze ps4 wygra z jednym piractem itd cziterstwem takie cos jak wallhack czy jakies inne czity nie beda mialy miejsc dlugi czas tak jak to bylo na ps3 🙂 w tym wlasnie konsola wygrywa tam kazdy jest rowny nie ze ma inny cfg i w ogole inna drozsza myszke albo cos tam masz pada czego gracze pc nie zrozumia no tak ktos pow ja mam wieksze fps to jestem lepszy na konsoli tego nie zmienisz i dobrze 😀

Stefan14 at 20:53
Master to że ktoś ma inną opinie niż ty nie oznacza że jest fanbojem ok ? Przeprosiłem Cię za to przecież. Nagrałem Ci na YT wideo . Dlaczego mnie szkalujesz mówiąc że jestem FANBOYEM ? Słuchaj masz spoko stronę nawet fajną tylko źle podchodzisz do tematu prowokujesz ludzi. Konsole będą mieć zajebiste graficznie gry ale na sucho moc jest większa koniec kropka. To co z tego że jej nie wykorzystają ? Ja nie twierdze wcale że wpłynie to na jakość gier. Wejdź na mój kanał zobacz co mam do powiedzenia a potem nazwij mnie fanbojem oki ? http://www.youtube.com/watch?v=lWycNBrcfv8 Nawet Cie pozdrowiłem ;P

Master Master14 at 21:25
Stefan, naprawdę ciężko mi było przebrnąć przez te 24 minuty w których starałeś się udowodnić swoją wyższość i zabłyszczeć, dobra zabłysnąłeś, twoje zdanie, nie będę na ten film odpowiadał bo nie chcę cię prostu niszczyć, każdy ma swoje zdanie i na drugi raz zastanów się zanim nazwiesz kogoś debilem bo ten ktoś ma inne zdanie i naprawdę bardzo cię proszę nie odpisuj na ten komentarz.

Stefan14 at 21:32
Ty robisz dokładnie to samo gdy nazywasz mnie FANBOYEM bo mam inne zdanie niż ty. Długo mam jeszcze Cie przepraszać za tego debila ? NO raz cię tak nazwałem PRZEPRASZAM. Nie chce się z tobą kłócić i wolałbym zakopać topór wojenny.

Master Master14 at 21:57
Do wszystkich czytelników, od tych słów Stefan rozpoczął swoją przygodę z ta stroną odpowiadając w komentarzu na jeden z moich newsów: ” Jesteś ignorantem i do tego DEBILEM. ” – Odpowiedź jego dotyczyła mojej opinii na temat architektury PS4 i PC z którą się nie mógł zgodzić do tego stopnia, że postanowił zacząć mnie obrażać, tyle mam do powiedzenia w tym temacie i każdy mój wpis dla waszej wiadomości jest moją opinią popartą wieloletnim doświadczeniem, macie prawo do własnego zdania ale wyzwisk od tej pory nie będę tolerował.

Kubix13 at 13:36
Ciagle piszesz o tej mitycznej mocy PC’ów, które i tak nie posiadasz, i pewnie 0,5% ludzi moze posiada takie konfiguracje, tylko co z tego jak taki cryengine 4 który smigał na najnowszych kartach, wygląda jak kupa gówna przy deep downo, który wyglądałem lepiej nawet od Killzone SF

Master Master14 at 21:59
No i właśnie w tym sedno, że nigdy żaden deweloper nie wykorzysta pełnej mocy PC w grach.

krzys13 at 12:19
I jeszcze jedno: ps4 = 2000zl, dobry pc = 10000zl. Co by bylo gdyby sony zrobilo ps4 za 8000 zl. Az strach pomyslec jak Crysis 4 by wygladal. Hhehehhe

Master Master13 at 12:22
Dokładnie, dlatego piszę, powtarzam to naczelnego PC Fanbojowi na stronie Stefanowi, że nie ma co porównywać na sucho tych parametrów bo nie tędy droga.

Stefan13 at 20:13
Jarek dobrze pisał że nie szanujesz swoich czytelników. Do tego każdy kto powie coś co ci się nie spodoba już zaraz jest FANBOJEM.

Master Master13 at 21:53
Jesteś fanbojem i nic tego nie zmieni, od pierwszego komentarza na tej stronie było to widoczne.

Jarek13 at 13:06
Z tego co wiem, to parametry PS 4 to koszty w przeliczeniu na podzespoły do PC jakieś 2000 – 2500 zł, ale przyjmijmy dla waszej pociechy że to koszt 3000 zł. Ogólnie obecna parametry PS 4 w porównaniu z PC nie wytrzymują porównania. inaczej było w przypadku z PS3 – wiadomo, CELL oraz zmodyfikowany Geforce 7800 pozwalały na tyle, ile topowe wtedy PC.

Master Master13 at 13:21
Ogólnie obecna parametry PS 4 w porównaniu z PC nie wytrzymują porównania. – Nie kpij sobie, nie masz pojęcia o modyfikacji CPU i GPU w PS4 więc nie możesz porównywać podzespołów.

PawciQ13 at 14:26
Ludzie kupicie ps4 za te maks 2500 zł . myślicie ze porownacie pc za tę samą cene do ps4 ? nie ośmieszajcie sie pamietajce ze konsola jest an swój sposob modyfikowana i pisana głownie pod gry komputer musi sporo swojej pamieci poswiecic na system ..

krzys13 at 12:16
chej dziewczyny o co wy sie klucicie. Tacy jak wy nakrecaja cale to zamieszanie. Nie ma sensu porownywac dwoch calkiem roznych tytulow. Jak kiedys wyjdzie Killzone Shadow fall na PC ( :-))) ) to wtedy bedziemy porownywac. A tak wogole to gracze komputerowi jaraja sie techdemami, a my gramy w zajebiste gry. Nie klocmy sie wiecej z graczami komputerowymi bo nie ma sensu. My i tak jestesmy bardziej zadowoleni.

PawciQ13 at 14:22
nie myśl KZ shadow fall wyjdzie na pc . fakt oni sie jarają techdemami a my mamy gry : )

Master Master13 at 21:54
Dokładnie PawciQ

PawciQ13 at 12:14
Jezu. ludzie obie wyglądają pięknie . tylko pomyśleć skoro ps3 miał tylko 256 mb ramu poswiecone na gry to co mozna zrobic na 7gb ramu ?

Master Master13 at 12:22
Typowym przykładem jest tutaj MGS V który już na PS3 będzie wyglądał lepiej niż większość o ile nie wszystkie gry na PC a co dopiero MGS VI na PS4? hehehe… oj PC towcy będą zbierali szczeny z podłogi jak zobaczą na coś stać studia Sony.

Jarek13 at 13:00
Lubisz sobie poszaleć z marzeniami:) znowu pewnie umieścisz porównanie gdzie to niby MGS V miażdży graficznie cały świat. Fantazja Cie ponosi.

Master Master13 at 13:23
Fantazja jest domeną graczy PC towych którzy zazdroszczą, ba cały czas zazdrościli graczom konsolowym ich tytułów, nie łudź się jednak, w gry pokroju Uncharted nigdy na PC nie zagrasz, tak samo jak w Tekkena czy setki innych 🙂

PawciQ13 at 14:19
zgadzam sie mimo że pecet przewyższa graficznie konsole OBECNEJ generacji to pecetowcy nigdy nie zagrają w takie gry jak god of war, killzone , uncharted ; >

Jarek13 at 17:20
Nie zagrają. I co z tego? Jak będą chcieli to kupią konsolę i zagrają. Każdy gra na tym co mu odpowiada, więc gadanie typu ” i tak na konsolę są lepsze gry” jest bez sensu. Są na konsolę takie gry, które na PC nigdy nie będą, ale w drugą stronę jest to samo. Wiele osób gra na tym i na tym, więc dla nich takie dziecinne gadanie, zarówno „konsola rządzi” jak i „PC forever” jest bez sensu. Przykłady z dupy, bo w dobrą strategię nie pogracie za bardzo na konsoli.

Master Master13 at 21:55
Skoro nie interesuje cię co z tego to po co się pultasz i nagłaśniasz, że PC niszczy PS4? Przecież kaziadacz PS4 będzie mógł kupic sobię PC za 30 tyś zł z 4k monitorem. Więc o co ta wojna? którą wy wywołujecie.

Jarek13 at 22:01
Gdzie ja to niby napisałem? Na pewno PS 4 nie niszczy i nie będzie niszczył PC, bo niby na jakiej podstawie?

Stefan13 at 20:25
No i o to chodziło. Szacun dla Ciebie

Jarek13 at 21:01
Ogólnie wszyscy zawsze podają te same tytuły, jakby innych nie było, przy argumentacji co lepsze: PC czy PS3? 🙂

Master Master13 at 21:56
Bo to są chłopcze jedne z najlepszych gier na konsole ale spokojnie mogę ci podać wiele tytułów z PSX’a które niszczy grywalnościowo dzisiejsze gry na PC.

Jarek13 at 22:03
To podaj, ja ci podam gry klasyki, które nigdy nie pojawiły się na żadnej ps. I obaj będziemy mieli racje , że te gry są świetne.

Master13 at 22:07
No i dlatego takie porównania nie mają sensu a wszystko rozchodzi się o to, że PC towi graczeni porównują na sucho architekturę PS4 i PC a nie mają pojęcia o czym mówią.

Jarek13 at 22:19
Według mnie najlepszym porównaniem byłoby porównanie tych samych gier na różne platformy, inaczej to według mnie mija się z większym sensem.

Master13 at 22:31
Takie porównania będą więc nie ma się co spinać.

Jarek13 at 21:11
Może i tak będzie. Rok, maks 2 i wszystko będzie po staremu, pecet będzie miał lepszą grafę. Jak zwykle. a potem będzie tylko gadanie jaki to jeszcze niewykorzystany potencjał drzemię w ps4.

Master Master13 at 21:57
I po co pierdolisz bzdury? Nie wiesz jak będzie za 2 lata więc nie jesteś pewny czy PC będzie posiadał graficznie lepsze tytuły.

Jarek13 at 22:05
Ty też nie wiesz co będzie za pół roku chociażby, a pieprzysz farmazony.

Master Master13 at 22:08
Dobra, nieważne, film porównujący gry dotyczy aktualnych ich stanów, Crysis 3 tak wygląda teraz na PC, KIllzone, tak wygląda aktualne demo na PS4 i to porównujemy.

Kubix13 at 09:29
Skoro ten serwis taki stronniczy ,to po co tu wchodzisz i piszesz o jakiś 4 tytanach głabie, kogo stać na jednego tytana który kosztuje 4 tys a co dopiero 4 tytany, nawet 10 Ci nie pomoże jak gra wygląda po prostu gorzej od Killzone i to są fakty widoczne gołym okiem.

Stefan13 at 11:32
Kiedy kończą się argumenty zaczynają się wyzwiska. Sam jesteś „głab”. Oczywiście nie potrafisz się zdystansowć . Widocznie podoba ci się bardziej KSF no fajnie ale mi C3 więc uszanuj to. Co do tych TITAN-ów to ja nie mówiłem że są tanie.

Master Master13 at 13:24
Stefan, problem w tym, że on ma rację a ty nie możesz się z tymi faktami pogodzić :).

Stefan13 at 01:36
Pomyślałem sobie a co mi tam i też się pobawię w pseudo porównanie. HAVOK vs Nvidia physx.

Nvidia physx single GTX680
http://www.youtube.com/watch?v=GpLB16t4kok <- 2012
http://www.youtube.com/watch?v=O04ErnJ8USY <- 2013

Technologia dostępna na PC vs PS4 havok który jest również dostępny na PC. Wiem że PS4 też ma dostać swoją wersje Physx ale nie będzie to renderowane na GPU tylko na CPU wiec nie będzie tym samym.

PEACE DLA WSZYSTKICH GRACZY NIEZALEŻNIE OD POSIADANEGO SPRZĘTU

Stefan13 at 01:54
Znalazłem lepszy filmik obrazujący obie gry proszę nie musisz dziękować MASTER.

Master Master13 at 11:10
Jeżeli to porównanie jest lepsze to nie mam pytań. Dla przykładu w 4:17 porównują gościa z twarzą do postaci w masce, co już jest kompletnie nietrafione, dalej nie będę pisał.

Master Master13 at 11:12
” Wiem że PS4 też ma dostać swoją wersje Physx ale nie będzie to renderowane na GPU tylko na CPU wiec nie będzie tym samym. ” – Skoro wiesz wszystko lepiej to po co wchodzisz na trony i czytasz, przecież wiesz wszystko co będzie posiadało PS4 lepiej niż sami jego twórcy. Nie porównuj technologii softwarowej bo to nie ma sensu, równie dobrze za rok może wyjść coś nowego dostosowanego dla PS4 co przebije wszystko inne tak jak Fox Engine na PS3.

Stefan13 at 11:28
Czemu nie trafione ? Na scenie pokazane są trzy postacie które wyglądają lepiej niż helgast w KSF. Z resztą taka jest moja opinia. Zastanawia mnie dlaczego ludzie dają po moimi komentarzami plusy a pod twoimi minusy ?ile razy mam Ci jeszcze tłumaczyć że jestem konsolowcem tak jak i ty ale nie mam klapek na oczach i zadaje sobie sprawę z ograniczeń sprzętowych. Bardzo się uciesze jeśli faktycznie pojawi się coś co przebije wszystko inne. Przecież podali specyfikacje ziom pamiętasz ? Nvidia też ogłosiła wsparcie swojej technologi dla PS4 niestety tylko softwerowo 🙁

Master Master13 at 11:35
Stefan dla mnie nie ma znaczenia czy jesteś PC towcem czy Konsolowcem, ja gracze traktuje równo z wyjątkiem wszelkiego rodzaju Fanbojstwach nie popartego faktami. Znam wszystkie specyfikacje więc po co mi o nich przypominasz.

Stefan13 at 11:54
No wybacz ale kilku twoich czytelników stwierdziło coś innego. To samo było przed wypuszczeniem na rynek PS3 2x silniejszy sprzęt od wszystkiego innego z grami 1080p. I co ? Gdzie wyparowały te tytuły ? Zrozum że wszystko co teraz się w branży mówi nakręca hype i ma mało wspólnego z rzeczywistością. Matematyka królowa nauk na której oparta jest cała Informatyka mówi uwaga to może być szok: 1.84 < 3.9 . Jak widać obok GPU/APU jest słabsze od topowych kart na PC. Co nie znaczy że PS4 będzie miało złą grafikę ale jest już w tyle. Widziałeś dema technologiczne które podesłałem ? Co robi większe wrażenie spadające kulki z nieba na PS4 czy niszczenie otoczenia u Nvidii ?

Master Master13 at 11:57
Nie pouczaj mnie dobra? Pisałem ci już kiedyś, że nie ma sensu porównywać parametrów konsoli z PC na sucho bo konsola posiada zamkniętą architekturę i gry będą na nią będą bardziej dopracowane i będą prawdopodobnie lepiej wyglądały niż ich odpowiednik na PC (multiplatforowmowe tytuły). Gry EX z PS4 będą niestety dla Ciebie niszczyły gry EX dla PC.

Stefan13 at 12:14
„Nie pouczaj mnie dobra? Pisałem ci już kiedyś, że nie ma sensu porównywać parametrów konsoli z PC na sucho bo konsola posiada zamkniętą architekturę i gry będą na nią będą bardziej dopracowane i będą prawdopodobnie lepiej wyglądały niż ich odpowiednik na PC (multiplatforowmowe tytuły)” <- chciałbym to zobaczyć 😉 Zrób po premierze porównanie pierwszych tytułów to się pośmiejemy. Ty nadal nie kumasz prawda? X86/64 to podwórko PC tu jest łatwy dostęp do mocy obliczeniowej a ta jest już 2x większa. Tak samo było z PS3 już w 2008 gry wygłądały lepiej.

Master Master13 at 12:19
Zrób po premierze porównanie pierwszych tytułów to się pośmiejemy.
„To się pośmiejemy” – to jest dowód na twoje totalne fanbojstwo. Trudno mi dalej z Tobą dyskutować skoro nic do Ciebie nie dociera.

Stefan13 at 12:22
Jak śmiesz nazywać mnie FANBOJEM!
Pośmiejemy to się z ciebie że nie miałeś racji nie z platformy czy coś.

Master13 at 12:34
Więc zachowaj te uwagi dla Siebie do czasu porównania multiplatformowej gry a nie wyśmiewaj.

Jarek13 at 17:24
Tradycyjnie już niczym nieuzasadnione twierdzenie.

Stefan13 at 20:10
Ty nic Master o mnie nie wiesz a mówisz że jestem FANBOYEM puknij ty się w głowę. Ja się tylko nie zgadzam z twierdzeniem że PS4 będzie mocniejsze od topowych PC. To Ty nakręcasz ten konflikt. To że PC jest w jakiś sposób mocniejsze to nic. Wyjdzie na PS4 masa dobrych gier z zajebistą grafiką która rozpierdoli nam mózgi. Każdy posiadacz konsoli powie ci że kupuje się ją dla zajebistych gier których nie ma na innych platformach a nie dla grafiki. PEACE

Master Master13 at 21:58
Przecież to jest jasne, to po co się spinasz jak pisze, że gr na PS4 będą lepsze graficznie od tych z PC? To ty zaczynasz wojny twierdząc, że PC niszczy PS4 już na starcie nic nie wiedząc o architekturze PS4.

Stefan14 at 00:58
Ja pisze że będą zajebiste graficznie gry nie wspominając przy tym ani słowem o PC a ty już sobie dopowiadasz że na PS$ będą wyglądać lepiej i to niby ja jestem fanbojem ty normalny jesteś ? Eskaluj ten konflikt dalej a stracisz czytelników.

Master14 at 11:39
STEFAN O ILE PAMIĘTAM TO TWÓJ PIERWSZY KOMENTARZ NA STRONIE ZACZĄŁ SIĘ OD WYZYWANIA MNIE OD DEBILI WIĘC NA TAKICH CZYTELNIKACH JAK TY MI NIE ZALEŻY I JEŻELI DALEJ BĘDZIE UPRAWIAŁ FANBOJSTWO TO DOSTANIESZ BANA TAK JAK CI WCZEŚNIEJ PISAŁEM.

Jarek13 at 00:43
„Gdybym ja nie szanował PC to bym pisał te newsy z konsoli, ogarnij się a może ci ludzie którzy zostawiają negatywne komentarze to nic nie rozumiejący użytkownicy komputerów PC, nie pomyślałeś o tym?”
PC to Ty może i szanujesz, ale użytkowników to już nie bardzo

Master Master13 at 11:43
Możesz podać konkretnie gdzie zauważyłeś mój brak szacunku dla użytkowników?

Jarek13 at 00:39
Nie ma problemu
„Fakt, jak można oceniać grę zanim wyjdzie?” – Gry nie oceniamy tylko porównujemy.” – sam stwierdziłeś, że grywalnością będzie na 100% przewyższać Crysisa 3, chociaż nie masz ku temu potwierdzenia. Poza tym, z tego co zauwaqzyłem, na stronie głównej umieściliście ankietę z pytaniem, która gra na PS 4 jest najlepsza, co jest całkiem bez sensu, bo żadna jeszcze się nie ukazała, chyba że ankieta dotyczy tylko grafiki, bo tak rozumiecie grę o dużej grywalności, co według mnie jest dziecinne.

Owszem, zdanie ma każdy swoje i to jego święte prawo.

„trzeba też pamiętać, że PC nigdy nie dostanie tak dobrych gier jak PS4 więc nie ma się co załamywać jeżeli usłyszycie głosy zazdrosnego PC towego gracza odnośnie słabych możliwości hardware’u konsoli” – serio masz chyba jakieś kompleksy. Jakie to niby TAK DOBRE gry dostanie PS 4, a PC nie? A ile TAK DOBRYCH gier PS4 nie dostanie? A ile z tych gier do będą zaledwie konwersje?

„ale fanboystwo” – typowo szydercza forma wypowiedzi wskazująca na zgorzkniałego gracza dzierżącego w dłoni klawiaturę zamiast pada.

Czy wywyższanie jednego sprzętu ponad drugi, zwłaszcza gdy ten pierwszy się jeszcze nie ukazał, nie jest przejawem fanboystwa i wielkiego sentymentu do konsol od Sony?

Ciekawi mnie więc ten przyszły artykuł o rzekomej „wyższości” gier konsolowych ( czytaj: na jedyną słuszną według Ciebie konsolę Sony) nad resztą growego świata, zwłaszcza nad „syfowatym PC.

Co dp mojego wieku – wiesz mi, tak dawno nie grałeś na PC:)
Stefan13 at 01:10
Zgadzam się z Tobą w 100%. Autor widzi tylko jedną słuszną platforme do gier. Klapki z napisem PS$ na oczach i nic po za tym.

Master Master13 at 11:04
Nie kłam Stefan.

Master Master13 at 11:08
Grałem we wszystkie części Crysisa i Killzone i twierdzę, że grywalnościowo Crysis to jedna z najgorszych gier FPS na rynku,to nie tylko moje zdanie ale i kilku PC towców. PC nigdy nie będzie miało tak dobrych i to są fakty które były widoczne przez lata, no ale żeby to zauważyć musiałbyś grać i na PC i na konsolach ale tego zapewne nie zrobiłeś tylko wchodzisz na konsolowe strony po to aby zalewać je jadem. No i nie sraj w swoje gniazdo i nie nazywaj PC syfowatym bo PC to doskonała platforma do pracy :)…

Stefan13 at 11:41
Nawet nie wiem jak to skomentować przecież w Killzone idziesz tylko do przodu i strzelasz co więc jest takiego fajnego w nim. W Crysis masz ten kombinezon możesz się skradać i dużo innych rzeczy. Zarzucasz mi zawsze mi że tylko bronie PC i tak jak bym nigdy nie dotykał pada. Człowieku prowadząc taki serwis musisz się zdystansować być obiektywnym nie tylko ja ci to mówię.

Master Master13 at 11:46
” Nawet nie wiem jak to skomentować przecież w Killzone idziesz tylko do przodu i strzelasz co więc jest takiego fajnego w nim. ” – Stefan, czuje się jakbym rozmawiał z dzieckiem czy ty masz 15 lat? Super fajnie, w Crysis masz kombinezon a w nowym Duke Nukem będziesz mógł założyć sobie baletki i czerwoną koronkową sukienkę, przytaczaj poważne argumenty na poziomie a nie bzdurne opcję w grze, poza tym po co oceniasz KSF jak jeszcze się nie ukazał, skąd wiesz jakie opcje będzie ta gra posiadała? I nie minusuj moich komentarzy bo przez to sobie humoru nie poprawisz 🙂

Stefan13 at 12:06
Nie mówię że KSF będzie nie fajne bo przecież złożyłem nawet PRE ORDER na to razem z PS4. Grałem we wszystkie części Kilzona i tam faktycznie chodzisz i strzelasz.

Master Master13 at 21:59
W Crysisie rozumiem, że robisz coś więcej niż chodzenie i strzelanie, nie rozśmieszaj mnie smarku.

Stefan13 at 00:14
Znowu wszczynasz sztucznie wojnę. Po co ? Z tą „z lekką przewagą PS4″ to przesadziłeś. Po pierwsze obie gry reprezentują inny styl graficzny i ni jak można je porównać. Po drugie Crysis 3 ładny czy nie nadal pozostaje grą tej generacji i to że np skala poziomów jest mniejsza zawdzięcza obecnej generacji. Po trzecie geometria w KSF wydaje się być prostsza niż w C3. Ostatnia rzecz dlaczego porównujesz grę nowej generacji z grą na obecną generacje ? Ty normalny jesteś ? Masz jakiś kompleks czy co ? Dlaczego nie porównasz takiego BF4 ? No i ta przewaga nawet jeśli grafika jest wg Ciebie lepsza w KSF to i tak będziesz ja mógł zobaczyć w 1080p a pecetowcy C3 mogą sobie wyświetlić w 2k 3k nawet w 4k jeśli mają wystarczająco silny sprzęt np 4 GTX TITAN-y. Jedna taka karta ma około 8 teraflopa mocy policz sobie ile mają 4 razem. Ja rozumiem ciszyć się ze sprzętu no ale bez przesady. Sam Cliff Bleszinski mówił że sznuje PC za to że można włożyć do nich absolutnie topowy sprzęt i zobaczyć jak będzie wyglądać grafika w przyszłości. No i jeszcze te 30 fps w KSF no super vs 60 na PC. Pogódź się chłopie z prawdą i przestań pisać bzdury. Nawet ludzie którzy przychodzą tu po newsy z konsoli zostawiają negatywne komentarze więc ogarnij się ;P

Master Master13 at 00:26
Lekka przewaga według mnie jest widoczna i to jest moje zdanie, nie zgadzasz się to twoja sprawa Stefan, tylko twoja. Pisałem w tekście o ile go zrozumiałeś, że ewentualne różnicę dotyczą właśnie stylu i prawdę mówiąc w dużej mierze tylko jego, i można je porównywać bo obie gry są grami wykonanymi w standardowym środowisku 3D, nie posiadają technologii które znacząco odbiegają od przyjętej reguły np. Cell Shading nałożony na 3D byłby stylem który dość niezręcznie było by porównywać ale tutaj tego nie ma.

Człowieku, PC nie jest dzielony na generacje, tutaj linia czasu jest aktualna na dany dzień i gry które wychodzą w tym samym roku co np. gra na PS4 jest jak najbardziej do porównania, gdzie ty się urodziłeś.

4K Titan, chłopie nie pisz bajek bo nie ma nawet takich monitorów na rynku konsumenckim a jedynie są one dostępne dla grafików i koszt takiego monitora to 30 tyś zł, więc nie lej mi tutaj wody bo tej rzeki nie przeskoczysz nie mocząc sobie majtek.

Gdybym ja nie szanował PC to bym pisał te newsy z konsoli, ogarnij się a może ci ludzie którzy zostawiają negatywne komentarze to nic nie rozumiejący użytkownicy komputerów PC, nie pomyślałeś o tym?

Stefan13 at 00:57
Jednak widzisz wielu się z tobą nie zgadza nie tylko ja więc coś musi w tym być prawda?

Co do GTX TITAN napisałem że 4 nie 1 chodziło mi o konfiguracje SLI jeśli wiesz co to w ogóle jest ? Jeden TITAN składa się z 2 GPU o łącznej mocy około 8 TERAFLOPA policz sobie jeśli potrafisz 8 x 4.

Nie ma wyświetlaczy 4k na rynku ale można połączyć np 3 lub 6 wyświetlaczy co daje nawet większą liczbę pikseli niż 4k.

PC jako platforma nie ale konsole już tak a gra była tak zaprojektowana by konsole obecnej generacji nie wybuchły ci po odpaleniu C3. Ponadto podzespoły mają swoją generacje np karty i procesory.

No i kto w ogóle wymyślił by porównywać eksluziw z grą na wszystkie platformy PS3, Xboxa360 i PC?

Ciągle ten sam argument że to użytkownicy PC nic nigdy nie rozumieją hehehe relly ?

Ty naprawdę myślisz że ci wszyscy ludzie którzy piszą posty pod tym newsem to już zaraz są pecetowcami ? Nie mam nic do Playstation 4 na które z resztą złożyłem Pre Order. Teraz sytuacja się kompletnie zmieniła zrozum to. SONY nie stać dziś na wypuszczenie super komputera bo za dużo stracili w tej generacji kasy. Po kryzysie gospodarczym ludzie mają mniej pieniędzy więc też nie stać ich na super szybki sprzęt. 2005/6 gdy wchodziła obecna generacja biła na łeb PC. Na PC raczkowały Core 2 Duo przy czym miały zegary 1.8/2.4 GHz a w tym samy czasie Xbox360 miał 3 rdzenie po 3.2 GHz. Konsole miały też topowe rozwiązania graficzne takie jak GPU w Xboxie które było pierwszym seryjnie produkowanym układem ze zunifikowaną architekturą pixel/vertex shader. Teraz Konsole mają dużo słabsze komponenty niż obecne pogódź się z tym. Oczywiście to nie znaczy że gry będą wyglądać gorzej bo i tak to zależy od developerów.

Wyjdą pierwsze gry to zobaczymy jaka będzie różnica w takim Watch dogs lub THIEF4.

Master Master13 at 11:05
Twoje argumenty i porównania do kart za 4 tyś zł są jałowe i nie będę na nie odpowiadał tak samo jak na insynuację o tym, że nie wiem co to jest technologia SLI, trochę szacunku.

Jarek13 at 00:06
Naprawdę żal czytać wypowiedzi pseudo profesjonalnego redaktora pseudo profesjonalnego portalu kipiącego fanboystwem.

Master Master13 at 00:18
Nie ośmieszaj się. Chcesz rozmowy na poważne argumenty, proszę bardzo.

„Fakt, jak można oceniać grę zanim wyjdzie?” – Gry nie oceniamy tylko porównujemy.

„Poza tym, nie wiem gdzie tu widzicie wyższość grafikiKillzone Shadow Fall nad Crysisem?” – Nikt nie napisał o wyższości grafiki KSF nad C#, jedynie nieznacznie, bo jest ona widoczna gołym okiem.

„Według mnie zarówno grafika Crysis 3, jak i nadchodzącego Battlefielda 4 wygląda lepiej niż wymienionej wcześniej gry” – To jest twoje zdanie i uszanuj zdanie innych.

„ale fanboystwo” – typowo szydercza forma wypowiedzi wskazująca na zgorzkniałego gracza dzierżącego w dłoni klawiaturę zamiast pada.

Zanim nazwiesz mnie fanbojem to wiedz, że grałem w gry na PC jak ty chodziłeś z drabiną na truskawki i wiem co mówię, gry na konsole są lepsze i PC długi im nie dorówna o ile w ogóle to zrobi, ale to już temat na inny artykuł który zostanie przygotowany w przyszłości.

Master Master12 at 23:46
Naprawdę żal czytać jak niektórzy użytkownicy komputerów nie potrafią zrozumieć prostego kilku zdaniowego newsa. Przeczytajcie jeszcze raz co napisałem to może zrozumiecie, że nie należy kruszyć tutaj kopii pomiędzy formacjami, trochę więcej pokory na przyszłość i nie wylewajcie tyle jadu tylko dlatego, że na konsole są lepsze gry, proszę was.

Jarek12 at 23:22
Fakt, jak można oceniać grę zanim wyjdzie? Trochę pokory bo fanboy’stwem zalatuje na kilometr. Za bardzo niektórzy się podniecają możliwościami konsoli, której jeszcze nie ma. Poza tym, nie wiem gdzie tu widzicie wyższość grafikiKillzone Shadow Fall nad Crysisem? Według mnie zarówno grafika Crysis 3, jak i nadchodzącego Battlefielda 4 wygląda lepiej niż wymienionej wcześniej gry, ale fanboystwo nie dopuszcza do siebie takich strasznych wiadomości. Ogólnie poziom dziennikarski nieprofesjonalny i dalece stronniczy, bez cienia obiektywizmu.

element12 at 23:16
PC to SYF do GRANIA !!!!

Master Master13 at 11:38
Może nie syf ale konsolom nie dorównuje.

Adam12 at 22:03
Człowieku. Przeczytaj 2 razy to co piszesz. Jesteś dorosłym facetem a zachowujesz się jak 10-cio letni fanboy. Jako pseudo profesjonalny portal zachowaj trochę obiektywizmu. Tego się nawet czytać nie da. Ps4 lepsze od najlepszych pctów? Brak super gier na Pc? Bzdury wyssane z palca.

kubas12 at 22:24
Gul skacze Nerdzie co? 😀

Master Master13 at 11:37
Nie podoba się, nie czytaj. Na każdą podaną przez Ciebie dobrą grę na PC przytoczę 10 lepszych na konsole, z faktami się nie dyskutuje tylko je akceptuje.

Jarek13 at 13:02
To nie są fakty, bo tak samo mogę powiedzieć, że na jedna Twoją grę przytoczę 10 dobrych na PC. I runie wtedy Twój świat i „fakty”, które sam sobie wymyśliłeś:)

Master Master13 at 13:21
Dawaj kozaku, zobaczymy czy jesteś taki mocny w gadce jak w propagowaniu PC towego fanatyzmu w komentarzach na tej stronie.

Jarek13 at 17:22
Ty tak serio? myślałem, że jako redaktor niby „poważnego” portalu odcinasz się od takich dziecinnych porównań. Ale skoro ci zależy to zaczynaj.

Stefan13 at 20:32
Ty Master nie jesteś normalny widocznie. Tu wchodzą sami konsolowcy a ty ich obrażasz. Swoich własnych czytelników po co ? Jaki normalny redaktor tak robi ? S.T.A.L.K.E.R. dajesz 10 lepszych gier. Przy czym dla kogoś mogą być lepsza a dla kogoś gorsze ale ty nie rozumiesz że każdy może mieć inny gust. Dajesz dajesz…

Jarek13 at 20:59
Dokładnie Stefan, wydaje mi się jednak, że redaktor powinien stronić w artykułach od wypowiedzi, które mogą być zarzewiem konfliktów. Sam mam ps3 i peceta, na obydwu sprzętach gram i nie wyobrażam sobie, abym uważał, że któryś jest lepszy lub gorszy. Lepiej się cieszyć grami w ogóle, bo na każdy sprzęt są gry które urywają dupę. Master piszę ok, jeśli tylko nie ponosi go uwielbienie do sprzętu Sony, bo wtedy sieje burzę:)

Master Master13 at 22:03
Nic nie rozumiecie, ja nie jestem stronniczy, ja tylko widzę i oceniam to co właśnie widzę przed oczami, i oceniam jak to wygląda na teraz. Tak to jest ujęte właśnie w tym porównaniu, w artykule jest zawarte moje zdanie i nie musicie się z nim zgodzić więc skąd te ataki? Ano stąd, że nie możecie się pogodzić z moją opinią, macie do tego prawo ale nie wyśmiewajcie mocy konsoli PS4 tak jak to robi Stefan w każdym komentarzu. Jarek ja też miałem wszystkie platformy do grania i uwierz mi, że mam prawo wyrażać swoją opinię jeżeli widzę, że PS4 na tę chwilę generuję lepszą grafikę w grach niż PC, bo oceniamy tutaj grafikę a nie pełną grę bo tych jeszcze nie ma na rynku.

Jarek13 at 22:14
Master, wiesz mi, nie czepiam się bo jestem jakimś tam fan boyem. Możesz uważać że ta czy inna gra ma lepsza grafę od innej. Ok. chodzi mi o kilka Twoich zdań, które są, według mnie i nie tylko, nie na miejscu. nie możesz z góry zakładać, że jakaś platforma będzie miała lepsze gry, bo to wyjdzie z czasem.Po drugie, bezsensowne jest namawianie ludzi, żeby kupili ps 4 bo jest lepsze czy coś tam. Chodzi o to, żebyś od początku do końca sugerował, że jest to tylko TWOJE zdanie, a nie jak ty to piszesz, fakt, bo tam gdzie są rożne zdania i opinie, nie można mówić o fakcie.

Master Master13 at 22:05
I jeszcze jedno, nie pałam uwielbieniem do sprzętu Sony bo posiadałem różne platformy, sam jestem rozczarowany tym, że PS4 nie stanowi rewolucji bo nie będzie gier w 4K i robią problemy z pełnymi 60 klatkami, oczekiwałem więcej, ja tylko oceniam to co widzę.

Master Master13 at 22:00
To ty zaczynaj, to twój problem.

Jarek13 at 22:07
Janie mam z tym problemów. Ty cały czas sugerujesz że gry na konsole ( czytaj: playstation) są lepsze od innych zwłaszcza PC, więc spróbuj mnie przekonać bo hasłami niczego nie wskórasz.

Stefan14 at 00:52
Gdzie jest te dziesięć tytułów ?

Master Master14 at 11:40
Nie ma bo to koniec tej jałowej dyskusji.

Dodaj komentarz