Metal Gear Solid V: The Phantom Pain zapowiedziany ale czy na PS4?
Plotki i domniemania okazały się prawdą, wcześniejsze trailery Metal Gear Solid: Ground Zeroes i The Phantom Pain to tak naprawdę Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, czyli kolejna część przygód Snake’a która ukaże się i tutaj niespodzianka na PS3, w tej chwili nie wiadomo czy gra będzie również dostępna na PS4, jeżeli nie to powinniśmy i tak zagrać w nią w chmurze na naszej konsoli albo poczekać ze sprzedażą PS3 bo gra będzie warta jej zakupu!
Hideo próbuje wbudzać zainteresowanie i na konferencję przyszedł w masce która swoim wyglądem przypomina zabandażowane postacie znane z trailera The Phantom Pain…
Na początku dzisiejszej konferencji podczas GDC 2013 został pokazany nowy trailer z MGS V i krótki gameplay a w tej chwili trwa demonstracja silnika Fox Engine, który robi spore wrażenie.
Gameplay został puszczony z PC, więc nie jest pewne czy taki poziom graficzny będzie dostępny na PS3 ale prawdopodobnie silnikowi gry uda się taki poziom uzyskać poprzez odpowiednie programowanie efektów przypominających te które obsługuje dopiero DirectX 11 i technologię z następnej generacji sprzętu dzięki czemu gra wygląda naprawdę mocno. Cieszy mnie takie podejście do tworzenia gier gdy programiści pracują nad softem a nie tylko bezmyślnie czekają na lepszy i mocniejszy sprzęt aby gry wyglądały lepiej, brawo dla Hideo za wprowadzanie silnika Fox Engine na rynek.
Metal Gear Solid V – David Hayter nie podkłada głosu Snake’owi!
Fabuła: Na razie wiemy tyle, że Snake został wybudzony z 9 letniej śpiączki przez nieznanego sprawcę. Po przebudzeniu jest zmuszony uciekać ze szpitala z pewnym nieznajomym o którym na razie jeszcze nic nie wiemy, po drodze spotykają postać która przypomina Psycho Mantis’a ale nim nie jest bo jest kobietą a raczej niską dziewczyną? Nie wiem kto to jest, na matkę Psycho Mantisa nie wygląda (a właśnie wygląda ale…) ta umarła przy jego porodzie w 1970 roku a gra rozgrywa się ponoć w 1974 r (jeżeli wcześniej to może to być jednak jego matka). Zaraz po objawieniu się przez tą nieznaną postać poznajmy drugą, władcę ognia Volgina który zmarł przecież w 1964 roku?! Może ktoś go przywrócił do życia?
Tutaj widzimy jak bardzo fotorealistyczne efekty można uzyskać korzystając z silnika Fox Engine.
Kojima production otwiera także studio w Los Angeles, filia ta ma ambicję zostać numerem jeden wśród deweloperów, wierzę, że z Fox Engine’m tak się stanie 🙂